Startsidan  Alla inlägg  

Här ska det vara en skit fyndig rubrik

Dålig uppdatering as usual? Alltid.

Dagen har spenderas inne i stan med Cecilia. Hon var i desperat behov av en pratstund och skor till balen/niornas fest (som lärarna helst vill kalla det). Hon hade tre/fyra stycken som hon valde mellan och tillslut bestämde hon sig för ett par från vagabond. Jag köpte present till min kära Felicia och underwaer. Vi bestämde oss också för att sätta oss på Frank's coffee. Mackorna och bakelserna som visades i "disken", eller vad man ska kalla det, såg riktigt billiga ut men sedan insåg vi att de körde vi-lurar-kunderna-med-att-höja-priserna-på-drycken taktiken. En vanlig 33cl cocacolaburk kostade 25 spänn. Inte jätte billigt ;) Sedan drog vi och solade för att inte se ut som ett spöke med midnattsblå klänning. Nu sitter jag och väntar på att sophia ska bli klar med sin pedikyr XD Härlig dag (: Nu ska jag fortsätta med att vänta.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0