Startsidan  Alla inlägg  

resa? jatack!


Dörrar både öppnar och stänger, där är likheten med möjligheter

Då var det dags för mässa, tur mässan.
Gissa om man blir sugen på att resa till soliga delar i resten av världen.
Det finns ju inte lite att välja på heller. fast jag har redan bokat mitt drömresemål.
Något i mig smälter så fort jag tänker på Kalifornien.
Jag ska försöka att inte tjata så mycket om det men det kan bli svårt.

Anledningen till att vi gick på den här mässan var att vi letar efter en resa till min mors födelsedag.
Som sagt, det blir svårt att hitta det perfekta.
Ikväll ska jag se på körslaget och det ska ni med!
Min kompis är med i gyllenhammar kören och de ska så vinna!
Gokväll.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hittade ni det perfekta?

2010-03-28 @ 10:45:55
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Mange

Kalifornien? :O



jag skulle hellre åka till hawaii ^^ Cuz' that's Niiiice :D

2010-03-28 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0