Startsidan  Alla inlägg  

Snubblar på för många alternativ


Jag borde inte titta ut när jag brukade va den som tittade in. Kan en person ha för mycket känslor?

Jag: Jag vet inte vad det är med mig, jag känner mig sur.
mamma: Jag är så imponerad av dig Linnea.
Jag:...vah?
Mamma: Ja, du kan verkligen känna känslor. Du kan känna hur du känner dig och sätta ord på det.
Jag:...mamma, vah?
Mamma: Det är inte många som kan det ska jag säga dig.
Jag: "skrattar tyst och fortsätter sedan med att se sur ut."
Jag började med att ha allt och slutade med ingenting. Förlåt ni som föll på vägen.
Gokväll.


Kommentarer
Postat av: LINA K

Hoppas du blir på bättre humör snart och att allt reder upp sig! =)



Jag har publicerat din dikt i bloggen nu! =)

2010-03-22 @ 17:51:53
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0