Startsidan  Alla inlägg  

Våffeldagen


Five days aka five years. Three weeks, are we gonna make it through?
Har ingen bild på dig anna :/

Då var det våffeldagen och jag är redan trött på den.
Våfflor är gott, men inte i för stora mängder.
Dagen var underbar, slutade typ vid elva gick hem,
satt på muren med sophia, sedan kom anna,
baka våfflor, starta moppen,
jag lärde mig att köra (en bit på väg i alla fall XD)
och sedan blev det donken och sist match i kvarnby.
Något som gjorde dagen väldigt bra var vädret, våren är inte på väg längre. Den är här! :D

Dagens längtan:
my sweet sixteen, jag fyller sexton om tio dagar! :D
Dagens tummenupp:
sophia kan kicka sin moppe, till och med jag klara det! :D
Dagens Oops:
jag och kära ulf (sophias moppe) va typ en decimeter från att köra in i ett staket (Y).
Dagens Tjockisar:
jag och sophia, vadå sattsa allt för donken. Snart är vi typ stammisar XD.
Gokväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0