Startsidan  Alla inlägg  

Bored

Jag tror att Kvarnbyskolan har spårat ur. Inte nog med att man har typ sjuttio olika natinonella prov som man verkligen inte orkar plugga till. Vi har också andra prov i exempel SO, teknik och Spanska, samtidigt! Det här är inte okej! Jag kommer ihåg att alla sa att åttan skulle vara jobbigast men seriöst, vad vill dem? Att vi ska gå in i väggen redan vid 16 års ålder? Det är inte långt bort.
Var bara tvungen att skriva av mig.
Nu ska jag åter igen rikta min uppmärksamhet mot biologi boken och sedan kanske jag lägger upp ett video klipp, vi får se ;) Ni kan få en dikt att läsa så länge :)
Det finns meningar med att leva.

Meningar med att växa, gå vidare.

Det finns mycket vi måste genomföra.

Mycket mer att uppleva.

Det finns ett slut som fortsätter med en början.

Jag väljer att stanna. Vill ej leva med fler meningar.

Om vi ska växa, gå vidare till det stora slutet.

Avslutar jag det hellre här och nu.

Att leva utan dig är inte att leva för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0