Startsidan  Alla inlägg  

I need love 'cause only love is true

Har vart på ännu ett zumba pass och jag rekommenderar det verkligen. Denna gången testade jag på sinclairs och måste säga att jag tyckte om detta passet och ledaren mycket bättre. (Okej det hjälpte att han var snygg) Förutom det var han verkligen jätte duktigt och körde i bra tempo. Om ni också känner att ni är lite svaga för latin dansern (chacha, salsa, rumba osv.) är zumba den rätta fitness träningen för dig! Idag var det prov omgång och då var det gratis men annars kostar det 100 kr för en gång.

Moving on till ett annat ämne är detta en låt jag fastna för på vägen hem. Självklart har jag hört den innan men nu var första gången den "tala" till mig.
Cooler than me - Mike Posner

Kommentarer
Postat av: Alvina

Sv:

Åh bra :)

Bara kul att kunna hjälpa till :)

2010-11-15 @ 02:14:44
URL: http://alvinatibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0