Startsidan  Alla inlägg  

I find you, now i need to have you!

Detta som jag kommer skriva nu berättar jag bara för att jag måste skryta liiite. När ni har läst klart så vill jag att ni alla räknar till tio och tar tre djupa andetag, jag vill inte att ni ska slå ihjäl datorn eller slita sönder håret. Om ni fortsätter att läsa nu så är det på eran egen risk! Kom ihåg... jag kan inte stämmas för att världen är orättvis! Så here we go... wait for it...
JAG ÄR LEDIG I MORGON! OCH INTE BARA I MORGON UTAN VARJE TORSDAG!!
Ja, jag gillar att överdriva.

Ett par ringar som just nu ligger högst upp på min "jag vill ha" lista... tryck på loggan ovan för att komma till hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0