Startsidan  Alla inlägg  

fast i 45 minuter i en hiss... jag lovar att det är roligt.

Gissa vem som inte har skola i morgon? JAAAAAAAAAAAAG :D eller okej jag har en timmas matte och sedan är det debatt mellan 11 och 12. Asså ni skulle bara veta hur insatt jag är i politiken, jag tycker att det är skiit intressant... jag skojar alltså inte! Så om ni frågar mig vad jag skulle rösta på om jag kunde så skulle det vara de blåa. Visst miljöpartiet verkar väldigt bra och maria wetterstrand är ju verkligen duktig på att leda... men asså ge pengar till folk som är arbetslösa, varför gör man det? Det får dem ju ännu mindre att vilja arbeta och våran skatt går till att försörja folk som inte behöver arbete, på grund av det. Vad är det för lösning? Om ni ska ta de "rikas" pengar, lägg dem på något bra i stället. Så nej till de röd gröna!

Haha asså jag bara måste berätta om en sak... idag, när jag skulle till första lektionen - geografi - tog jag, shadi, maria, emma, moa och jacob hissen. Jag är inte alls rädda för hissar men det är verkligen shadi så hon var ju tveksam redan från början om hon skulle ta hissen eller inte. Så när vi kom inte i hissen och började åka uppåt sa jag "fan vad kul det skulle vara om hissen stanna." och gissa om den gjorde det :D jag och maria kunde inte sluta skratta medan shadi fick typ panik och ringde sina föräldrar. Vi ringde till vaktis minst tre gånger men ändå tog det 45 min innan "räddningspatrullen" kom. Så vi, sex pers, satt nästan på varandra i denna hissen i 45 min och gissa om det var varmt. Det var de roligast 45 minuterna jag har varit med om.

In the elevator...


Kommentarer
Postat av: Clara

Åh vad awesome, önskar att jag och Cissi fastnat när vi åkte.. fast hon hade typ flippat ur :( var det förresten emma affelin, eller nån annan emma? :D

2010-09-08 @ 22:23:54
URL: http://claraslife.devote.se
Postat av: Maria

hahaha klockrent! ;D Måste göras om xD

2010-09-09 @ 08:23:15
URL: http://littlecinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0