Startsidan  Alla inlägg  

Härliga dagar !

Heejsan alla läsare !

Idag har det varit en underbar dag, och jag syftar inte på vädret x D
Först halv sov jag i sängen till typ 3 (A) ajdå ,, och mamma fick typ ryck på mig : S oops, sorry mamma ; /
I alla fall så kom nina och sophia till mig, ledsen men jag hade på känn att det var ni : P
Och jag kom på den underbara idén (som alltid brukar komma från mig) att vi skulle ta NINAS och SOPHIAS moppar till mölnlycke (slösa lite på deras bensin, var nina tvungen att tillägga x d) ledsen tjejer ; ) såå efter en liten stund av tvekan och beslut så kom vi iväg till hemköp ( i mölnlyck, jag vet inte varför jag älskar den stan) precis innan dom skulle stänga X d och inte skämde vi ut oss heller, nae inte alls x D bara sophia som tappade en öl inne på hemköp och jag som glömde min mobil så att kassören fick springa efter mig , inte alls nä X D sedan så åkte vi runt ett tag och beslöt oss att sätta oss i centrum vid fontänen och smaska i oss vårt godis : ) hmm nu får nina damp och vill göra sig i ordning så nu får jag sluta, berättar om morgon dagen !

Pussarokram och ja nina hälsar , hennes blogg: ninaabirgith.blogg.se

Kommentarer
Postat av: hon som tappade ölen

ölen låg ju i hjälmen och jag kan la inte hjälpa att fönstret/plastskydde åkte upp så den åkte ner på marken och splachades hahahahhah :D:DDDDDDDDDDDDDD (A) (A)

2009-08-13 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0