Startsidan  Alla inlägg  

Underbara sol !

Heejsan alla läsare !

Idag har det varit underbart varmt och jag har fortsatt med att jobba på min solbränna här i halmstad.
Det är helt otroligt, bland dom sista veckorna på sommar lovet blir det bra väder
och det kommer antagligen vara fint sen i september också.
Men självklart är jag glad att man fick uppleva lite sol här i sverige.
Och jag kan meddela att jag har brännt mig, japp i ansiktet. det sista stället man vill bli alldeles röd på.
Men tack och lov så är det på väg bort och man får ju hoppas att man blir brun i stället.
Annars idag har vi varit inne i halmstad stad och jag har köpte två böcker på rea : D
jag hoppas att dom är lika bra som dom verkar.

Nä nu tror jag att jag ska läsa : )

Ha en fortsatt mysig kväll/natt,                  pussar och kramar !

(som sagt så kommer bilder när jag kommer hem, på måndag)

Kommentarer
Postat av: elliizz

hejhej, fin blogg, besök järna min!



ElliizzOfSweden.blogg.se



pusskram!

2009-08-11 @ 13:16:21
URL: http://elliizzofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0