Startsidan  Alla inlägg  

Flum...

HallåHallå2122 xD

haha asså idag var jag på flumhumör :P
Ni skulle ha sett mig och nessa på dansen x D Om vi skrattade, Om vi grät av lycka X D
Apropå dansen så har min tränare Ralf Ragnar gett mig och vanessa ett helt nytt program i cha-cha:n 
och ja, alla stagen var nya ALLA (!). Och hur hade han tänkt att det här skulle gå på fyra veckor?
Ja ibland så är han liite bäng, som nina säger :P. 
Och om man byter ämne till skolan och läxor o shit, vilket jag igentligen inte borde göra, så har vi 21 sidor tills i mon i SO. Alltså, 21 sidor! Jag förstår inte hur vi står ut? 
Ja det var det de, allt ni behöved veta om min dag, eller vänta "Gestikulerar med ena handen som ett stop tecken", idag på gympan så sa min lärare att jag var diúktig(!) Är jag inte bäst?(A). 
Ja det var min dag :P Hoppas att ni har det så bra :D

Kommentarer
Postat av: ninaamikaela

bängbängbängbängbängbäng :D:D <33333333333333333

min dag har varit bäst, bland annat pga dig sötis. <333333333333

2009-09-21 @ 21:07:01
URL: http://ninaamikaela.blogg.se/
Postat av: Nessa

Så jävla kul :P Men asså vi måste få cha cha:n att funka...

2009-09-24 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0