Startsidan  Alla inlägg  

Jag förlåter...


Mina händer fryser.
Det blåser.
Mitt hus gungar.
Det låter.
Mitt hjärta bultar.
Jag förlåter.


Godkväll bloggen :D
Nu är denna dagen snart äntligen slut och jag kan gå till skolan i morgon.
Visst låter det konstig? Men vad kan jag säga? Jag blev uttråkad.
Jag har pluggat på tekniken och jag tror jag kan det fast i för sig
så har jag nästan alltid haft fel när jag tror att jag kan någonting.
Vi ska börja skriva en novell i svenskan...Jag vet vad jag ska skriva.
Det blir outfit i morgon och jag ska försöka skriva på morgonen.
Sov gott alla läsare. PussoKram



                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: ninaa'

jaaaaaa :D du kommer imorgon, har saknat dig älskling<3

2009-09-28 @ 21:11:04
URL: http://ninaamikaela.blogg.se/
Postat av: vesna

svar på din fråga=)



http://vesna.blogg.se/2009/march/-streck-over-ogonen-.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0