Startsidan  Alla inlägg  

Tävling

Hejjsan : )

Förra veckan var jag som sagt sjuk och är inte helt återstäld men jag har dock tävlat hela helgen.
Tävlingen var här i göteborg, på hissingen. I går (lördag) tävlade jag i Latin och idag har jag tävlat i Standard.

Hahah ni kanske inte fattar någonting så jag ska förklara. Jag tränar pardans och pardanserna delas upp i två olika "grupper" Latin och Standard, i Latin ingår danserna; Cha-Cha, Jive, Samba, Rumba och Pasodobel.
Och i Standard ingår danserna; Vals, Vinervals, Quickstep, Tango och Slow Foxtrot. Så I helgen har jag dansat Cha-Cha, Jive, Vals och Quickstep.


Jag tyckte att det var ganska jobbigt på tävlingen efter som att jag är sjuk och det är ganska "tjock" luft där inne.
Och ni kanske vill veta resultatet? Det gick bra, faktiskt, även fast att jag är sjuk.
Vi kom ett i latin och två i standard och vi blev jätte nöjda med resultatet av det vi hade dansat.
(Blev lite förvånad över att vi kom två i Standrad för det gick rätt dåligt i Quickstep:en)

Jupp det var min helg och veckan innan dess var vääldigt tråkig så det finns inte så mycket mer att skriva :P
Nu ska jag försöka plugga lite biologi. Simma lugnt :P


Här har ni bevis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0