Startsidan  Alla inlägg  

Long time no see

Long time no see!
Och det är ju självklart mitt fel... förlåt?
Helgen var i alla fall helt underbar och hade ingen chans att uppdatera mig.

I Fredags:
Först skola, självklart, till typ två. Efter det bar det av till frölunda torg med nina, sophia och anna.
Där hanlade vi mat till kvällen och jag köpte ett par skit snygga leggings.
Sedan gick vi till rasmus vid kvart i nio och träffade tor, cecilia, calle och issa.
Där sov vi alla över förutom issa, som var tvungen att gå hem.
Efter som att rasmus föräldrar var bortresta heeela helgen så var det as chill.
Vi bredde ut oss i hela huset.
I Lördags:
Vi gick och la oss vid fyra och vakna vid tio och där efter chillade vi hemma hos rasmus hela dagen.
Först fick vi ju städa hela huset och efter det så var det bara jag, anna, sophia och rasmus kvar.
Helt galet kul hade jag och sophia verkligen. Men vi har ju kul hela tiden.
I Söndags:
Somnade vi ett, vaknade först vid halv tio somna sedan om och vaknade vid fem. Efter det var jag ju tvungen att plugga. Härlig söndag vah?

Idag har jag inte gjort mycket, snackat (och flummat) med sophia och sedan har jag tränat. Har verkligen slappat med träningen nu. Jag måste verkligen skärpa mig!
Tänkte lägga upp en dagens outfit innan jag somnar här vid laptopen.
Godnatt mina änglar!


Nya leggings från Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0