Startsidan  Alla inlägg  

Picknik i slottskogen


you don't leave me when it's bad, when i'm bad. wish their were others like you.

Dagen var rent utsagt väldigt konstig. Egentligen ingen särskilt bra dag.
Den började i alla fall dåligt, men cilia du gjorde den bra! 
Önskade verkligen att jag kunde säga det om några andra.
Förlåt mig om jag var dum eller sur, men det hade ingenting med er att göra.
Cecilia Eriksson du kan vara kaxig och bitchig, men idag var du en ängel!
(Du vet att jag älskar dig för den du är!)

Början av dagen vill ni inte veta, jag kan förklara det med en mening.
Jag var arg och betedde mig som en arg person.
Dagen fortsatte med att jag och cilia hade picknik i slottskogen.
Vi är underbara och sååå coola Cilia!

NU ska jag hjälpa min kära mamma.
Gokväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You're my sun when the rain is falling. <3



VI ÄR COOLA, hela dan, varje dag. :)

sen är det lite tveksamt om vi tycker om att bli stalkade av änder (stavning blablabla?)

Jag tycker att slottskoen vore göras om på våra dåliga dagar i värsta fall slutar det väl med att vi hoppar i sammen men men... så länge vi hoppar i tillsammans <3

2010-03-27 @ 11:38:55
Postat av: Anonym

måste bara säga ttttttaaaaaaaaaaaaaaacccck för den überfula bilden oxå :P

2010-03-31 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0