Startsidan  Alla inlägg  

Det finns inget att säga X D

Heejsan alla läsare !

Jag lovade er att berätta om gårdagen så här kommer det.
Tyvärr kan jag inte berätta så mycket men vi kan väll säga att dagen var bra
ninaflum (då menar jag FLUM) gjorde dagen såå otroligt rolig, det gick inte en minut och hon  börja prata och flummar och skit. Ni skulle ha sett henne, helt otrolig. Låt mig bara säga, du är unik nina, unik. Bara du kan flumma så som du gjorde X D I alla fall så skulle jag, issa och tobbe till torslanda sedan. Låt mig bara säga, vi fick något att skratta åt i minst tio år X D aldrig något så misslyckat som man glömmer X D Aja det blev kul i slut ändan : D

pussarochkramar!


Bara en allmänt dålig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0