Startsidan  Alla inlägg  

En ny start/fortsättning

Hej!
Jag har börjat tröttna på att blogga på samma vis som tidigare.
Nu är det dags för mig att börja skriva lite och inte bara lägga fokus på bilder.
Tanken från början  var att blogga om mitt liv som de flesta bloggare gör, sedan att visa upp
bilder som jag har antingen tagit, redigerat eller helt enkelt tycker är fina/coola osv.
Nu bloggar jag för mitt skrivarintresse samt fotointresse. 
 
Till det har jag ändrat min header till något mer neutralt för att det är stilrent vilket gör att informationen 
blir lättare att ta in och uppskattas (tror jag). 
 
Sedan tänkte jag förklara att jag inte tänker länka inläggen på ex. facebook (just nu iaf, kan ju ändras)
bara för att jag inte ska känna av pressen för att ha så många sidvyer/dag som möjligt. 
 
Kort sagt har jag börjat, eller fortsatt kanske man ska säga, blogga för min skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0