Startsidan  Alla inlägg  

Finaste T-shirten

Hajjj igen : D

Jag tänkte lite om min helg som jag tillbringade på svenska mässan.
I helgen jobbade jag då på svenska mässan i kongresssalen. Det skulle vara en konferans där så jag och några kompisar fick vara med där och hjälpa till för 75 kr/h. det var inte så jobbigt och det var verkligen värt det.
jag jobbade 18,5 timmar sammanlagt så jag har tjänat ihop runt 1300 kr !
Här kommer en bild på vilka fina tröjer vi var tvungna att ha på oss.


längst upp står det "partylite"

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså, tyckte du att det inte var jobbigt? jag satt o lyssna på musik och "luffade" :P

2009-08-27 @ 20:38:56
Postat av: hoho

jag ser inte att det står partylite... :P

2009-09-01 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0