Startsidan  Alla inlägg  

Ny Design

Heejsan alla läsare !

Nu sitter jag här i underbara halmstad i en stuga vi har lånat, riktig fin om jag får säga det själv : )
Jag kom på att jag har någon att tacka
darambadam ....
IDA jag tackar dig o jag tacker dig ! (bugar)
Tack ida för att du har hjälpt mig med min design och för att jag fick ta lite av din dyrbara tid !
Och nu hoppas jag att du tycker jag har tackat dig tillräckligt och självklart så är jag skyldig dig !

Nu tänkte jag vara en god människa och hjälp familjen med att göra en fruktsallad.

Glada hälsningar och pussar till er alla !

Kommentarer
Postat av: IDA the one and only mjauuuuuuuh

Det är luuuungt! Thaats what friends are foooooor (8) höhöhööh

2009-08-05 @ 10:46:09
URL: http://idaturos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0