Startsidan  Alla inlägg  

Undvik 24 augusti !

Haajsan ; )

jag ville bara berätta för er vilken f*kn dålig dag det har varit idag !
Så påminn mig att undvika den 24 augusti !

Det hela började med gympan, ni som känner mig vet vad jag tycker om det ämnet (hatar de!!)
och på gympan skulle vi då jogga den vanliga rundan runt kvarnbyvallen, det var det hemskaste jag har varit med om,
alltså den gympa lektionen var HELVETET för mig.

Och sedan efter det så fick jag lite ryck på en kompis (visst jag var kanske döds trött)
sedan bar det åt mot bamba (matsalen) och där var det nästan fullt så man fick knöka sig framför att komma fram till ett borde. Vi satte oss ner och åt, min vänner skrattade åt mitt dåliga humör (förutom sophia som tyckte mest synd om mig) och sedan upptäckte jag att jag hade satt mig på ett tuggummi !!!! Fattar du hur arg jag va lr?

Just det jag glömde att berätta att jag var nära att börja gråta på gympan :P sophia lämnade mig och jag klarade det inte utan henne (jag sa åt henne att springa före för jag var så att trött att jag inte orkade springa mer).
 
Och sedan var jag skit sur för att vi har typ 70 läxor denna veckan.
såå, kan inte någon bara SKJUTAMIGHÄNGAMIGELLERVAFANSOMHELST!!
JAAAH
här är då jag med RÖDA ögon : @ SKJUTMIIG!!!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken till att pappa kan komma hem och skjutsa mig till dansen : )

pussar och kramar : D

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tar du aldrig bussen till dansen då? funkar fin fint för mig :P

2009-08-28 @ 15:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0