Startsidan  Alla inlägg  

Uttråkning på högsta nivå !

Heejsan alla läsare!

Idag har vädret varit sjukt dåligt och regnet har knappt låtit himlen andas, med andra ord så vräker det ner nästan stup i ett. Så vad kan man göra? Inte mycket antar jag.
Jag lyssnar på Linkin Park (det bästa bandet enligt mig) och försöker komma på något roligt och intressant att berätta, men som ni ser så kommer jag inte så långt.
okej jag kan berätta en lite komisk sak,
alla mina kompisar är på läger eller utomlands :@ Visst man kan titta på tv men vad finns det att se?
Och jo man kan vara inne på datorn och  blogga lr något annat socialt men min dator dampar så den stänger av sig lite när som helst. Haha visst är det komiskt?
Det enda som man litar på finns helt plötsligt inte där  mer än typ 20 min X D

Hoppas ni inte är lika deppade som jag och har lite kul, puss !

Kommentarer
Postat av: the one and only IDA mjaaaoouuuuu

första inlägget, whohoo!

2009-08-03 @ 19:39:19
URL: http://idaturos.blogg.se/
Postat av: hohojaja

vah? det är ju inte den bästa designen precis... :P

2009-08-28 @ 13:46:44
Postat av: hohojaja

vah? det är ju inte den bästa designen precis... :P

2009-08-28 @ 13:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0