Startsidan  Alla inlägg  

Dålig uppdatering

Hajj Bloggen!

Dålig uppdatering dom senaste dagarna, jag vet. Förlåt men det har vart mycket, vilket jag alltid säger, men som alltid är sant.

Går dagen var i alla fall väldigt lyckad. Film och myskväll hemma hos Marcus med; Nina, Anna, Cilia (Cecilia), Sophia, Kalle, Rasmus, Marcus och Tor. Vi såg en inte så jätte läskig skräck film igentligen men scenerna kunde vara väldigt äckliga. Förlåt för att jag skrek så mycket XD. 
Sedan vid typ tre när Nina, Rasmus, Tor, Kalle och Anna hade gått hem gick jag Cilia, Sophia och Marcus hem till Cilia och sedan så sov vi alla fyra där. Jag kan säga att det inte var skönt.

Haha Cilia och Nina som leker med min kamera.




haha

Jag, lika snygg som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0