Startsidan  Alla inlägg  

Ha en underbar fredag!

Hajj Bloggen!

Nu har jag precis kommit hem från dansen och i kväll så blir det bara mys med familjen. Egentligen så skulle jag vara med Nina men Theres bad mig att stanna hemma så man får väll bete sig som en stora syster ibland.
Det känns rätt tråkigt att det snart är jullov och inga dans träningar. Dagens träning gick riktigt bra och jag hoppas att jag inte glömmer av allt underlovet. På måndag ska jag ha dans uppvisning och sedan på fredag så är det skol avslutning, vart tar tiden vägen?
Aja nu ska jag sluta vara så neråt, som jag brukar vara i mina texter. Fråga bara Sophia.
I morgon så blir det filmkväll med åtta pers, hoppas att det kommer att bli lika kul som förra gången.
Nu får ni alla ha en underbar fredag för nu ska jag dra in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0