Startsidan  Alla inlägg  

Sommar!!

Hallåå Bloggen!

Nu har jag precis städat mitt rum som är ovanligt rent. Det städas inte allt för ofta.
Jag har också fått Anna att skicka en massa kort från Frankrike, vi åkte dit i sommras.
Guud vad jag längtar tillbaka när jag tittar på alla korten!
Det är kanske lite sheft att längta till sommaren när julafton är i morgon men sådan är jag, i alla fall i år :P
Efter som att jag är så snäll och delar med mig så ska ni få ett smakprov på våran semster.


Underbart flin eller? :P
När jag tog på mig den här klänningen så kallade min egen mamma mig hora! :O
men ni måste erkänn att den är rätt snygg :P
Från Monson :)

Söta Anna i en klänning från gina :)

ser det inte jätte härligt ut?



Kommentarer
Postat av: anna

Saknar!:O

2009-12-23 @ 13:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0