Startsidan  Alla inlägg  

Träning

Halluu Bloggen!

Jag kom precis hem från ett ganska jobbigt träningspass. Fys är inget som jag skulle göra frivilligt, tyvärr :P
Vårens träning kommer tydligen att vara jobbig för min tränare ska para ihop oss med killar som inte är like erfarna som oss :P Så det blir många privatlektioner, vet inte vad jag tycker om detta precis.
Kvällens planer blev ändrade, tyvärr. Jag och Sophia skulle ju på bio men efter som att vi är lite sena med att beställa biljetter så fanns det inga bra platser kvar :/
Imorgon verkar det inte som om det kommer bli som planerat heller :P
Ska tydligen till dansen och sälja mölndalshäften klockan 10 på morgonen :O.
Tror ni att jag pallar?
Jag ska försöka att åka till stan i alla fall men får se hur det blir.
En sådan här ska jag bland annat inhandla:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0