Startsidan  Alla inlägg  

Underbar skoldag med två lektioner :D

Halloo Bloggen!

Kom precis hem från en väldigt kort skoldag, "host".
Jag höll på att somna när vi tittade på filmen, då spelar det väll ingen roll om jag sover i skolan eller hemma?
Och tandläkarn kanske tog lite vääl lång tid :P
Ledsen Isabelle för att jag inte var där för dig när du behövde mig (L)
Dagen har i alla fall varit den segaste på länge, eller i alla fall denna veckan.
Är det bara jag som verkligen inte orkar gå upp på morgonen längre?
Nu längtar jag till i morgon. Jag börjar elva (första sovmorgonen på hela halv året, yippi) och slutar vid halv ett. Sedan så drar jag, Sophia och Cilia hem lite och sedan in till stan för att se 2021 :D Vissa säger ju att den ska vara överskattad osv men jag tror i alla fall den kommer att vara väldigt mäkig på bio.  Sedan efter det har vi jullov! :D:D
Btw så såg jag ett resept på julgodis som såg jätte gott ut.



Reseptet finns på Jennies blogg Kalasgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0