Startsidan  Alla inlägg  

Andra veckan

Halloj :)

Förlåt mig för min dåliga uppdatering, jag ska försöka att lägga upp mer än ett inlägg per dag. men jag kan inte säga att det har hänt så mycket idag.
Jag har ju börjat min andra vecka på prao nu och jag kan inte säga att den började bra. Jag praoar nu på dagis och jag vet att det inte är lika för alla och att det beror på hur man är från person till person men dagis var den värsta praoen för mig, en så länge. Barnen var jätte söta och jag önska att jag bara fick sitta och titta på dom men det var just det. Det fick man inte. Jag fick spela spel hela dagen och när vi var ute lekte vi kurra gumma. Visst det låter inte så farligt men ljud volymen och allt stå hej. Jag tror att jag har blivit sjuk. Det känns ingen bra att svika barnen med att vara hemma (om jag är hemma) men det är värsta miljön för någon som känner sig lite halv dålig.
Sedan så har jag ju vart på dansen och tränat. Jag är så otroligt avundsjuk på Lisa som nu har en partner men jag är självklart glad för hennes skulle. Jag har nog äntligen börjat vänja mig och leendet har dämpat lite. Annars så gick det bra för mig och Vanessa, vi försöker komma på nya program och i Cha-Chan är vi nog klara.
Jag ska försöka att sova länge i kväll så att jag känner mig friskare i morgon men det är ungefär 60% chans att jag är sjuk i  morgon. Vi får se.

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0