Startsidan  Alla inlägg  

Dagen

Hallu Bloggen :)

Idag har jag tagit svin sprutan. Det kändes ju ingenting! As gött fast i försig så börjar jag få liite ont i armen nu.
Sedan drog jag in till stan med Sophia, Nina och Anna. Där träffade vi också Issa mfl.
Anna skulle köpa ett linne och Nina skulle köpa några julklappar. Jag själv stressade min pappa för att han skulle lägg in pengar på mitt konto men sedan så köpte jag ingenting. Förlåt pappa. det hände lite personliga grejer inne i stan och jag blev lite depp men nu så är det över. Sophia hjälpte mig på bättre humör. Nu snart ska Cilia, Nina och Sophia komma hit och vi ska träna på dansen.
Jag lovade er en bild på min kära Kandee tröja och here it comes.





Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, beställde du den tröjan? :)

2009-12-06 @ 12:02:17
URL: http://barfota.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0