Startsidan  Alla inlägg  

Mycket bättre

Hajj :)

Idag mår jag mycket bättre och därför ska jag träna i kväll :D
Jag har verkligen längtat efter träningen.
Efter träningen så ska jag åka till Ida. Det ska bli jätte kul, vi har nog inte träffas på minst tre veckor, det känns i alla fall som om det var jätte länge sen.
Jag vet att allt det här låter väldigt fel när man är hemma från skolan (eller i mitt fall, hemma från praoen) men jag hade nog kunnat gå till praoen i morse, men det var bara det att mamma tyckte att jag skulle vara hemma så hon väckte mig inte. En dålig ursäkt? Jag vet men det är så det ligger till :P

Ni får ha en underbar fredag och så kanske jag lägger upp kvällens outfit lite senare :D

PussoKram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0