Startsidan  Alla inlägg  

Ännu en av dom sämre/bättre dagarna

Heej : )

Okej hmm.... min dag vare..
Jag kan börja att berätta lite om dom minst viktiga sakerna, som t.ex skolfottot (vilket är rätt viktigt igentligen.) och jag ber till gud att det blev bra, har inte köpt en skilda kort två åt i rad nu bara för att jag blev så dålig.
En rolig grej är att på varandra foto i högstadiet har jag olika färger på håret:P

Sedan efter skolan så ville jag pierca naveln (!) och åkte in till stan (efter en stund) med Nina och Issa.
Efter lite krångel och strul så fick jag äntligen min piercing på Panache på avenyn, jag hade ett tillgodo kvitto efter som att min förra navel piercing åkte ut (!). Sedan efter det så tänkte vi att vi skulle äta något så att vi kunde mätta hungern, så vi gick till donken på avenyn. Och där träffade vi lite udda personer och hmm.. "Ursäkta, vad heter eran stil?" frågade Issa och dom udda personerna grubblade och tänkte, en frågade till och med: vad är jag? och efter ett tag bestämde dom sig för att dom var alternativ. x D HAHAH

I alla fall så gick vi sedan för att möta sebbe och hubbe utanför centralen och det gjorde vi. När vi kom dit var det något lag eller något som typ dansade någon konstig dans där och vi stod och tittade på dom en liten stund och medans vi gjorde det råkade hubbe spilla ut en öl som stod på marken och då märkte vi att vi var iakttagna.
Det var en kvinlig uteliggare som stod och betraktade oss och vi blev lite skrajja och börja flytta lite längre bort från henne och då följde hon efter (!!) så höll hon på i typ en kvart och hon slutade inte för än några alkisar sa till henne andra gången :P
Sen så skulla jag och nina åka hem och på tåget upptäckte jag att jag hade tappat min mobil :P
Så ja det var ju väldigt lyckat och väldigt typiskt mig :P  

Ja det var min dag då och om ni undrar så är min nya piercing mörkgrön, finare än vad det låter :P
Här kommer en bild på hur jag såg ut på skolfotot:

Ja det är dom kläderna som jag hade i ett annat inlägg :P

Pussokram!



Kommentarer
Postat av: hohojaja

men... när kommer det där fjortisfotot egentligen?? :P

kanske uteliggar-kvinnan tog den? ni spillde ju ut hennes öl? :O

2009-09-03 @ 21:31:42
Postat av: hosthost

coolt, man ser näääästann ditt ansikten... om man skelar lite kanske...

2009-09-04 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0