Startsidan  Alla inlägg  

Danspartner!

hejjsan : )

Nu sitter jag här och pluggar för till i morgon har jag spanska glosor och SO prov.
Det känns inget bra ska ni vet.
Och annars idag har jag tränat och det gick bra :D Jag och Vanessa har kommit på ett nytt program i Cha-Chan så det är vi väldigt glad för. Och idag kom det fyra nya till våran dansskola fast tyvärr inga killer och btw så
letar jag efter danspartner så kontakta gärna mig om någon är sugen, min mail adress är :
[email protected] :D
Skulle bli väldigt glad om någon hörde av sig :D

Så nu har inte jag så mycket mer att skriva.
pusshejj så länge : ))

Kommentarer
Postat av: Anna

finns på youtube, sänds i usa

2009-09-14 @ 21:07:19
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0