Startsidan  Alla inlägg  

uppåt med statistiken

Shoo Bloggen!

Jag har precis sett att min statistik går uppåt och det vill jag tacka er för, fortsätt så :D
Ja idag händer det inte så mycket, var hemma från skolan idag för att jag var rädd att min förskylning håller på att komma tillbaka så jag tänkte att jag kunde ta det lugnt idag så att jag är frisk resten av veckan, vill ju inte missa alla proven fram över :P Ja igår hade jag väll tänkt att jag skulle lägga upp dagens outfit men jjag tror inte att ni vill se mig i pyjamas så det blir inget med det. Ja det finns väll inte så mycket mer att skriva och efter som att jag har blivit lite kär i farmville så tänkte jag gå in där och checka mina plantage.
Vi ses Bloggen och fortsätt med att kolla in min blogg :D
Pussarokramar




                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0