Startsidan  Alla inlägg  

Heja Heja Heja!


Leendet är allt du ser, det är allt jag kommer att visa dig.

När jag först vaknar och ser våran vit prickiga himmel så önskar jag att jag kunde somna om och vakna upp av att det var sommar. Men lite senare, när man verkligen har vaknat, står jag på andra sidan fönstret och förvandlas till snöns egna lilla hejaklack. Jag vill inte ha prov imorgon så snälla fortsätt snöa!

Idag händer det nog inte så mycket.
Måste plugga för det är något jag har "glömt" av att göra och sedan blir det träning, om det inte visar sig att jag behöver plugga ännu mer.
Goddag!

Kommentarer
Postat av: Felicia

så otroligt söt! :D <3

2010-03-03 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0