Startsidan  Alla inlägg  

Söndag

Söndag.
En riktigt seg dag, än så länge.
Hoppade träningen för att plugga hemkunskap.
Har nämligen prov på tisdag. Så min dag ser inte så ljus ut.
Igår spendera jag hela dagen i heiden hallen i frölunda.
Mina kompisar från dansen skulle tävla i tiodans och jag var där för lite extra peppning.
Det var inte lika kul att och kolla som att delta i tävlingen men det var helt okej, dom stunderna som jag inte var dödstrött vill säga ;)

Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på några otroligt bra låtar som jag bara måste dela med mig av.
Båda kommer från serien the vampire diaries.

Running up that hill-placebo;

Sort of-Silversun Pickups;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0