Startsidan  Alla inlägg  

Skrivkramp?

R.I.P (alla älskar vi campics!)

Skrivkramp? Visst händer det grejer men man har bara ingen lust att skriva. Det är som att man inte vet hur man ska formulera meningar längre. Det känns inte som att det är någon mening att skriva ner pytte små saker som knappt betyder något för mig och är ännu mer obetydliga för er. Jag ska försöka bättra mig på att undvika mina känslor och tänka lite mer på andra. Det brukar ju gå bättre då. Hur som helst så har man fortfarande läxor och arbeten som ska vara klar den här sista veckan. Men sedan tar det slut. En vecka och två dag. Ska bli så otroligt skönt att få slippa en massa fjortisar i skolan. Något som är ännu mera skönt är att jag inte börjar skolan förrän 30 augusti medan de flesta andra jag känner börjar runt 16. Lyxigt eller något? Något som har hänt idag är att jag har klippt mig och jag saaaknar mitt långa hår! Fast visst är det bra att det slitna är borta. Nu ska jag åter gå till religionen.
Gokväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0