Startsidan  Alla inlägg  

failad amatör

Det sista jag försökte göra innan jag gick och la mig var att måla naglarna, för en gång skulle tänkte jag att jag skulle försöka spara min naglar och därför måla dom så att jag inte blev lika frestad av att riva av dom. Jag suger på att måla naglar, jag har dom inte ofta målade och när jag har det så är det inte jag som har målat dom... för utom nu. Mitt bord blev nästan förstört, det är bara några få fläckar man knappt ser. Själva naglarna blev okej men var ju tvungen att måla om två för jag liksom glömde av att dom inte hade torkat. Tappade flaskan några gånger annars är allt helt okej gjort. Maria om du hade sett mig skulle du ha skrattat. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHA det gör jag ändå! ;D

2010-10-30 @ 10:44:49
URL: http://nailsbytheprincess.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0