Startsidan  Alla inlägg  

Sverige och all dess elände

Jag tror att jag börjar ta träningen lite mer på allvar, idag kändes det bra och efter strechingen (?) känns det som att jag är på väg någonstans. Det samma kan jag tyvärr inte säga om skolan, var så trött i morse att jag blev en hel lektion försenad och vi har 70 minuters lektioner... Det som började så bra.
Har ni hört om kylan? Japp, jag med. Jag hatar att man kommer frysa till is och inte smälta förrän i april. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska kunna stå ut. Ett plus är i alla fall att det har blivit ljusare, det märktes inte i morse men vid fem tiden idag var det riktigt ljust ute! Tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0