Startsidan  Alla inlägg  

Dålig uppdatering

Hallu Bloggen!

Förlåt för otroligt dålig uppdatering under julen men den har, som vanligt, varit stressig och har knappt vart hemma. Men den har ju vart bra, som den alltid är. Jag är väldigt nöjd med dom julklapparna som jag fick och hela julen blev väldigt lyckad. Idag så har vi kommit hem från landet efter en liten mini jul där med.
Jag och mina föräldrar har precis vart i allum för att mellandagsshoppa lite men det är väll självklart att inte jag hittar någonting. När jag inte har pengar då hittar jag hur mycket saker som helst, men när jag sen har pengar så finns det ingenting som är värt pengarna :P
Nu ska jag sluta med att babbla och skriva ner vad jag fick i julklapp.

* navelpiercing yiiippppiii

* paljettlinne

* nattlinne

* hollywood undead - importerad skiiiva :D

* smink + sminktips på face

* leggings

* peeengar :D

Någon som vet vart man kan köpa nyårs klänning? (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0