Startsidan  Alla inlägg  

Fyra dagar

Hej mig själv (haha)!
 
Från den 15 nov tills idag har jag spenderat min tid med min pojkvän,
vi har vid det här laget vart tillsammans i 1 år och ungefär 3 mån.
Om du hade frågat mig för 1 årsedan om vårt förhållande skulle hålla
så här långt hade jag förmodligen sagt nej.
Inte för att vi hade ett ostadigt förhållande med tjafs och bråk 24/7
utan för att jag inte trodde att kärleken skulle hålla så här länge, för min del iaf. 
 
Från den 15 nov tills idag har jag spenderat min tid med min pojkvän
och vi kunde lika gärna ha funnit varandra igår.
Små detaljer ger mig tecken på att han inte kan låta bli att röra vid mig när
jag är i närheten samtidigt som vetenskapen om att jag ska åka hem
senare samma kväll skapar en känsla av längtan efter mig trots att jag står bredvid honom.
 
Jag är lika kär som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0