Startsidan  Alla inlägg  

Allt är datorns fel...

trycker hårdare
känner botten
lättar armarna
vill neråt
drar mig uppåt
bara svårt
lättare att sitta
än att stå.


Appropå ingenting så älskar jag tuttifrutti, ni vet en sådan där liten tabbletask som man åt när man var liten.
Jag tycker att dom ska tillverka dem i större storlek så att man kan få lite fler.

Nu har jag inte pluggat mer. orkar inte.
jag ska ha prov på fredag också. orkar inte.
jag får damp på gymnasium. orkar inte.
är stressad. orkar inte.
datorn dampar. orkar inte.

vill ha goodis :D pussokram

Kommentarer
Postat av: ninaa'

hehe.. man orkar ingenting på helgen. aldra minst att tänka på skolan. usch! <333

2009-10-03 @ 19:41:50
URL: http://ninaamikaela.blogg.se/
Postat av: theres

sv: Men jag vet inte jag ska titta runt lite och se ;D

Fin dikt!!

2009-10-03 @ 20:05:55
URL: http://tsernestrand.blogg.se/
Postat av: sophia

orka är ett ord som beskriver mycket (:



fin dikt!

2009-10-03 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0