Startsidan  Alla inlägg  

stan med felicia

Halluu Bloggen :)

Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering men ni vet ju skälet till varför jag skriver så lite som jag gör nu för tiden.
Min dator är på väg hoppas jag, bara det att det kommer dröja två veckor till, hur ska jag stå ut?
Det är jätte hemskt att helt plötsligt vara utan dator, den tog ju upp mycket av ens tid och vad ska man nu göra med den tiden? :P Nu ska jag sluta tjura och kanske berätta något lite mer intressant.
Idag ska jag åka till stan med Felicia och sedan ska vi se Fame. Den kanske inte är så jätte bra men avslappnande. En inte så seriös film och då kan man ju försöka att koppla bort sina problem. Jag ska försöka ta lite bilder men jag lovar inegnting.

Puss hej leverpastej. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0