Startsidan  Alla inlägg  

"Vem är du släkt med?"

Halluuu.

Först och främst så vill jag be om ursäkt för min ständigt dåliga uppdatering.
Jag vet att jag är dålig på att skriva ofta men jag gör så gott jag kan.
Förlåt men det är faktiskt så att plugget halft dödar mig. Seriöst.
Denna veckan ska vi ha två prov, förra veckan hade vi två prov
och nästa vecka ska vi ha minst ett prov. Alltså är jag lite upptagen med att plugga.

Annars då?
Jo bara bra tack :D
Idag har jag fått besök av min underbara Felicia som jag inte har träffat sen typ sommarlovet
och nu sitter jag här och pluggar igen.

och ett meddelande till sophia (som inte kommer läsa det här om jag inte säger till henne :P)
så har jag faktiskt blivit dissad idag :P av min egna pappa : ( x)
Jag hade klagat på någonting och han svarade mig så här:
"Vem är du släkt med?" hahaha xD

Nu ska la jag dra mig...
PussoKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0