Startsidan  Alla inlägg  

Äntligen :D

Hejj :D

Ja nu har jag då vart på stan och som jag sa tidigare så åkte jag in med sophia, nina och nu cecilia.
Först blev det en liten konflikt och vi hade ett ganska stort gräl, men det ånade sig till slut, tack och lov.
Ännu en gång förlåt för att jag har varit så tanklös.
Sedan drog vi då in till stan och jag har då, som bestämt, köpt ett par underbara stövlar och en kofta,
det blev den första. Elsa knitted sweater.
Stövlarna har jag tagit kort på så dom får ni se här:


Skorna är sjukt snygga på :D



Kommentarer
Postat av: ninaamikaela

det är lugnt gumman, sånt händer<3

älskar dig bebis. och det vet du<333

skorna är snyggast! <333

2009-09-22 @ 21:41:02
URL: http://ninaamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0