Startsidan  Alla inlägg  

Varför?

Varför undviker jag andras känslor?

Varför stöter jag bort folk som känner?

Och varför kan jag aldrig sluta känna?

Varför balanserar jag på skratt och tårar?

Är det möjligen så?

Har jag tillräckligt med känslor för två?

Idag drabbades jag av en otrolig lättnad.
Ni alla har säkert hörtalas om vulkanen på Island som har haft utbrott.
Förra gången detta hände spydde vulkanen ut ask i över ett år. Det betyder alltså att man inte kunde flyga någonstans på ett år (inte för att det fanns några flygplan på den tiden).
Och detta var jag ju självklart väldigt orolig för. Tänk att jag skulle få behöva ställa in Kalifornia resan. Det hade varit en mardröm. Men tack och lov så ringde Nina mig idag efter skolan och sa att alla stora flygplatser i norra Europa har öppnats igen. Visst det finns risk att den får ett till utbrott men detta är fortfarande lugnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0