Startsidan  Alla inlägg  

Färgat håååret

Helluu Bloggen!

Idag började ju skolan... inte okej. På första lektionen så kom jag på mig själv med att fråga vad jag i h*lvete gjorde där. Antagligen för att utbilda mig men det var bara så fel.
Så skolan gick la sådär. Sedan så gick jag och Cecilia och köpte färg till mig och sedan åkte vi hem till mig och färgade mitt hår. Egentligen så skulle Issa göra det på mig men hon var sjuk :( Krya älskling!
Efter som att jag, under lovet, råkade vända på dygnet så var det otroligt jobbigt att gå upp i morse, och nu är jag jätte trött.
Snart ska jag se på Glee så ni får ha det så bra så länge.
Btw, bild på håret kommer nog i mon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0