Startsidan  Alla inlägg  

Nu tror jag dig Sophia.

Hallu Bloggen.

Jag vet, otroligt dålig uppdatering men jag har liksom inte orkat.
Dom senaste dagarna har varit så otroligt sega och ja, det har inte funnits så mycket att skriva om.
Går kvällen var ändå en otroligt rolig kväll :P Först så drev jag och Sophia lite med Marcus och sedan blev det krig med Magnus. Har inte skrattat så mycket på länge. Sophia du är bra galen :P
Idag så kommer det nog inte hända så mycket. En till seg dag antagligen.
Sitter här och lyssnar på Hollywood undead och känner mig allmänt duktig för jag har precis städat mitt rum.
Jag kunde ha vart med issa i morse men jag visste att jag inte skulle orka, har vänt på dygnet rejält nu dom senaste dygnen. Hoppas att vi kan ses snart gumman!

Ni alla får ha en bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0