Startsidan  Alla inlägg  

Tänkte bara säga...

Godnatt.

Har varit en väldigt seg dag så jag nästan längtar till skolan imon. Slutar klockan tolv så det blir chill.
Efter skolan ska jag fixa ett ID kort till mig, vet att jag är otroligt efter. Och sedan blir det till stan med issa en liten stund. Efter det åker jag hem till saknade ida. Har inte träffat henne sen en månad tillbaka eller ngt. Inte okej. Men nu ska jag plugga lite kemi, sen sova.
Godnatt och sov gott alla söta.


Haha... väldigt gammal bild. Och ja, jag har också varit blond. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hejhej

haft en bra dag ?:)



(glöm inte tävlingen på min blogg)

2010-01-14 @ 17:57:17
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0