Startsidan  Alla inlägg  

United States Of America

BeverlyHills
American School Bus
Walk of fame
Jag och Julia
En utav alla rika personer som kände för att visa upp sina bilar i BH
Nina, jag, Julia och Siri
UniversalStudios Desperet Houswifes
Vi svenskar
Universal Studios, spray tatoo.
Julia, Linn, Charlotte och Jag
Universal Studios
Siri, Charlotte, Nina, Arno, Jag och Linn
Santa Monica Beach
4 juli
Universal Studios
Siri och Jag
US
Lovisa och Jag
Älskade Starbucks
US
Abercombie and Fitch
Våra egna SvampbobXD DisneyLand
DisneyLand
Jag och Dessi Walk of fame
Sorry for the mess...
Bilder tagna från olika människor på resan. Är inte bra på att ta kort själv :/

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Nemen du har ju blooogg! :D<3



Gud som man vill tillbaka, vi hade det för kul där för vårat eget bästa.. <3

2010-07-25 @ 18:55:49
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0