Startsidan  Alla inlägg  

Nu i dessa juletider

Nu blir det snart att sticka till skolan. Nej jag har inte glömt bort att det är lördag utan det är julbasar och där måste man vara om man är med i en viss förening osv. Nu när det är snö ute, allt julpynt runt avenyn och kungsgatan är uppe och man snart ska på julbasar känns det verkligen som att julen är kommen. Vilket är bra för annars kommer jag att missa det bästa av vintern när jag åker till Dubai över jul och tyvärr nyår. Okej nu börja längta så att jag fick ont i magen... eller så är jag bara hungrig.
Om du som jag inte har photoshop skaffa photoscape, det är bäst och gratis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska jag ladda ner det då? kan man söka på google men vilekn ska jag välja då?? fin blogg

2010-11-28 @ 21:36:30
URL: http://tammydeckels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0