Startsidan  Alla inlägg  

Little pretty friday

Har ni inte sett filmen Cry Baby?
Haha jag vet inte om jag ska råda er att se den eller inte... jo se den! Den är mycket sannorlikt den mest konstiga film som ni har sett. Själv köpte jag filmen just för att Johnny Depp har huvudrollen men jag måste säga att jag blev besviken när jag insåg hur amatör aktig filmen kändes. Trots detta så var det kanske tredje gången i går som jag såg på den. Jag visar ett klipp som är klock rent här för er. Man undrar ju ibland hur efterblivna amerikanarna tror att vi svenskar är...
Skit i den dåliga kavlitén och kolla på klippet!
Här har ni en trailer för en annan film jag såg igår -Fish tank- fick pris för årets bästa brittiska film. Kan inte säga att jag själv förstår varför. Se den så kanske ni inser att era liv inte är så värdelösa i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har sett den, antar att du inte blir förvånad. ;) det är inte ens johnny som sjunger, även om han sjunger asbra. enda anledningen att se den är för att han är så fucking jävla olagligt het!

2010-09-25 @ 20:05:11
URL: http://itslittlecinderella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0